Oldalak

2021. február 26., péntek

Dr. Csendrői megmondja (Szendrői Csaba)

Amint megjelent Szendrői Csaba kedvenc énekesem és dalszövegírom új könyve azonnal beszereztem és elolvastam. Az olvasása nem vett sok időt igénybe, mert alapvetően rövidke könyv, pár mondattal, de azokon lehet nevetni, sóhajtani, gondolkodni.



Fülszöveg:
Az Elefánt zenekar frontemberének, Szendrői Csaba énekes-szövegírónak (alias dr. Csendrői Szabi) ironikus életböcsességeiből, fanyar és humoros facebookmegnyilvánulásaiból válogat a kötet, melyet Tar Brigitta illusztrációi tesznek igazán menő és szerethető "kisokossá".

A fülszövegenél azthiszem többet mond a kötet hátulján szereplő kis szösszenet:

- szükségem van egy ötltre...
- hat lett. maradhat?

Dr. Csendrői Szabolcs
(professzionális tudós)

Kiadó: Scolar
Oldalszám: 96

Első mondat


Értékelésem:
A mai szar napom fénypontja volt, amikor megérkezett az e-mail, hogy átvehető az előrendelésem. Amint a párom hazahozta és a kezembe nyomt azonnal el is kezdtem olvasni.
Szendrői Csabának a dalszövegeit nagyon szeretem, hiányoznak is a koncertek. Ez a kis kötet ismét megmosolyogtatott annak ellenére, hogy 1-1 mondata igen elgondolkodtató. Rövidke könyv, rövidke szövegekkel, de azok nálam nagyon betaláltak.. Alíg bírtam ki, hogy ne írjam ki minden oldalról idézetként a mondatokat. Több kedvenc idézetem is lett, például:

"Észrevehetetlen vagy, mint egy küklopszkacsintás"

"Az élet gyakorlatilag két kajálás közti idő változó minőségű eltöltése"

"Az elet tul rovid az ekezetekhez"

Többet nem írok ki, olvassátok, forgassátok :P

Az illusztrációkról is érdemes szót ejteni, mert szerintem nagyon illenek a kötethez, szuperek lettek. A kedvencem a #hullócsillagszeműjuhász. @engemnemkövetsenki tehetséges grafikus, már egy ideje követem instagramon a munkásságát. Szerintem nagyon kreatív és jól sikerült rajzok születtek.

Ééééés hallgassatok Elefánt :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Fontos témák, izgalmas nyomozás - Kántor Kata: NyomoZOOk

 A NyomoZOOk című könyv a moly.hu Merítés-díj zsűrizése (ifjúsági kategória) miatt került a kezembe. Nagyon szeretem ezt a tevékenységet, me...